keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Loppuuko blogi?

Nyt on niin ihanasti asiat, että Terttu Tepanen on saamassa ikiomaa kotia!
Miellyttävä perhe tulee katsomaan Terttua lauantaina, jos ja kun he huomaavat millainen helmi meillä asustelee, luulen kyllä että Terttu suuntaa uuteen elämäänsä häntä pystyssä ja hymy huulillaan!

Terttu olisi perheen ainokainen, luulen että se on juuri sitä mistä Terttu tykkää eniten, olla se ainut pieni sydänkäpynen.

Snif. Hoitoäiti täällä jo valmiiksi murehtii ja ikävöi, lapsi lähtee maailmalle. Terttu on ansainnut kuitenkin parhaat mahdolliset olot ja paljon enemmän huomiota kuin mitä minä sille pystyn tarjoamaan!

Keskustelen tänään Tertun kanssa yleisistä käytössäännöistä ja -tavoista jotta se varmasti vie jalat kertaheitolla kotiehdokkaalta :)

Ans kattoo ny miten käy!

3 kommenttia:

  1. Mä oon ihan varma, että ne rakastuu Terttuun! Oih, mä olen niiin iloinen Tepan puolesta! =)

    VastaaPoista
  2. Irmaliisa täällä hei. Ikävä tulee tuota nappisilmäistä koiruutta. En tunne sua kuin kuvista, mutta kokemuksesta tiedän- oot suurenmoinen kamu. On sinulla paljon kivaa elämää edessä, toivotaan niin. Marjon luona on ollut suloisen ihania hetkiä. Marjo rakastaa sinua ja kaikkia kaltaisin ihan koko sydämellään. Ja uusi koti on samaa zorttia, ne antavat myös sinulle rakkauden lämpöä terv elämääsä irmaliisa

    VastaaPoista
  3. Niin, uskon vahvasti myös siihen että kun Tertun näkee, siihen ihastuu ikihyviksi!
    Kyllä, rakastan Terttua kuin omaani ja eronhetki tuleekin olemaan vaikeaa. Mutta uudessa kodissa Terttu saa kaksinverroin rakkautta ja huomiota, se on tärkeämpää kuin minun ikäväni.

    VastaaPoista