tiistai 1. huhtikuuta 2014

Mä oon niin varattu!!

Jei Jei Jee! Mä olen varattu, enkä siis enää sinkku!!?
Ei tarvinnut laittaa deittipalstalle ilmoa, kyllä se hoitomamma oli (taas) oikeassa! Mä en oikein vielä tiedä mitä tuo varattu oikein tarkoittaa, elämähän on edelleen kuten ennenkin. Mut hoitomamma on tuossa yrittänyt jotain sepustaa, että mä muutan mukavien ihmisten luokse ja olen siellä sitten silmäteränä. Täh? 
Se pariskunta kävi mua katsomassa ja me vähän niinku hullaannuttiin toisiimme ja mä kiehnäsin kuin kissa. Joo, ihan oikeesti. Puskin ja melkein hyrisin, jotenki tuntu siltä, että oli pakko. Ja mä hymyilin kokoajan, kuulemma.

Hoitomamma sanoo, että hetken voi tehdä tiukkaa ja mulla voi olla ikävä Konstaa, mutta että mä kyllä totun nopeasti, koska olen fiksu poika. Mä tiedän, että mä pärjään, mutta mitenkähän tuo vanha herra Konsta ja se hoitomamma... Pärjääköhän ne? Se teinityyppi... hoitomamma sanoi, että sillekin tulee ikävä mua, tjoo, mä luulen, että mulla tulee myös ikävä sitä. Mut ei nyt aleta vetistelemään, ihan pian mä suuntaan kuonon uusiin maisemiin, uusiin hajuihin ja uusiin seikkailuihin! Tästä se mun oma seikkailu sitten alkaa, ihan toden teolla!

Espanjalainen tarhaväkikin on saanut kuulla ilouutiset ja ovat kaikki onnitelleet mua! Ne oli kivoja tyyppejä kans, ne autto mua saamaan itseluottamustani takaisin olemalla mulle kilttejä. Nih.

Mut mä laitan tohon mukaan nyt kaikenlaisia kuvia, suurin osa niistä on ns ei-niin-onnistuneita-otoksia :D
Mä olen kuulemma niin liikkuvaista sorttia, että sen tuhannen kuvaa on pelkkää söheröä...

Nauttikaa ja hymyilkää, muakin hymyilyttää, olen löytänyt Omat Ihmiseni, Oman Perheen!!






Mä ja Konsta... tuleekohan ikävä...







Siis MITÄ se sanoi?? Ei voi olla totta!! Oikeesti...?!

Suihkun jälkeen...

pitää itte kuivatella... hmph.

Pian on taas vihreää syötävää pihat pullollaan! Jee!










1 kommentti: