lauantai 1. helmikuuta 2014

Hip Hei Helmikuu!

Heipä taasen!
Joulu meni ja vuosi vaihtui. Ei kummempia päiviä minulle kumpikaan. Paitsi se Joulu, saatiin hiukan enempi herkkuja... :)

Mä olen ollut Konstan kanssa puistoilemassa tammikuussa. Ja mä olen nauttinut ihan suunnattomasti! Rrrrakastan juosta vapaana, otan aina ensin sellaisen superkiihdytyksen ja revittelen ihan tooosi kovat vauhdit! Ja kun lihakset on lämpöiset, niin alan tsekkailemaan keitä kaikkia puistossa onkaan.

Viimeks oltiinkin oikein isossa tapahtumassa, rescueväen koirapuistoilussa. Siellä oli kuulkaa niin paljon koiria, etten oikein tiennyt kenestä tutustumisen aloittaa! Mut kyl mä ehdin kaikkia moikkaamaan ja kaikki oli tosi kivoja kavereita. Suurin osa niistä oli tullu kans jostain ulkomailta, tarhalta, joten meillä oli tosi paljon yhteisiä juttuja.

Mä laitan tähän mukaan kuvia sieltä tapaamisesta, ne oli taas tällännyt mulle vaatteet niskaan. Nyt oli oikeen villapaidan päälle ängetty takkikin! Mulla meinas hikkee pukkaa ku juoksin ja touhusin niin paljon, mutta sit ku hetken vetelin happea vaan, niin kyllä mä hoksasin, että ilman niin kuteita mulle olis tullu kylmä. Ok, vaatteet on ihan jees.

Mut tiiättekös mitä. Kukaan ei varmaan koskaan usko, että mulla olis jotain kalkkeumia selässä! Oikeesti. Se ei haittaa mun elämää sitten pätkän vertaa! Jes! :D

Mut joo, mä kaipaisin kyllä jo ikioman ihmiseni luokse, tekisin sen valtavan onnelliseksi. Sillä aikaa kun Se Oikea etsii mua, odottelen täällä kotihoitomamman hellässä huomassa, ton isobroidin kanssa... Pitäisköhän laittaa johonki deittipalveluun ilmoitus...? Santi, komea uros Espanjasta, etsii itselleen ihanaa ihmistä rinnalleen... Hmmm.. mun täytyy vähän työstää tätä ajatusta... Mut jos sitä ei löydy ees netistä, nii sit mie kyl romahan... :D

Vaan onhan mulla yks ihana ihminen, joka muistaa mua välillä! Se on yks Sari, ja nytki hän antoi mulle lahjakortin jolla halusin itselleni niitä herkkunappuloita. Iso kiitos Sari, mä lipasen sua poskelle kunhan nähdään!

Jep, seuraavaan kertaan, se on MORO! - Santi

Tutustutaan kavereihin

Kävin välillä ottamassa herkkuja hoitomammalta

Näin paljon oli porukkaa, jee!

Mä tykkään juosta, vaikka sitten yksin kun muut jo ryytyi...?!

Happitauko. Huomaa takin toispuoleisuus. Uutta muotia.

Meinas partakarvat jäätyä...

Toi kaveri oli kateellinen mun hianolle takille! En antanut sen sovittaa ees.

Sarille suuri kiitos!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti